Pelsklædt Vegetar

Forholdsvis positiv blog med betragtninger over livets små paradokser, løse strøtanker og egne interesser. Feel free to comment :-)

Navn:
Sted: Aalborg, Jutland, Denmark

torsdag, marts 17, 2005

Jydefest og Torskegilde


Lettere naiv, som jeg jo indimellem er, så troede jeg, at når min hjerterytme med jævne mellemrum laver sambarytmer, så er det bare en udvidet udgave af sommerfugle i maven, men andre mennesker, der er mere erfarne ud i den slags symptomer end jeg, påstår nu hårdnakket, at de ujævne rytmer skyldes stress, og eftersom de fleste af mine sommerfugle efterhånden har forpuppet sig, så er jeg nok tilbøjelig til at give dem ret.

Der var da i hvert fald også mere samba end sommerfugle over min puls, da jeg i dag var inviteret til torskegilde hos Aalborg Kommune. Og selv om det var en andens regnskab, der stod på spil, og selvom det var okay afslappet, så var det helt klart en date, jeg godt kunne have været foruden.

For tro tjeneste og for at få pulsen ned igen ovenpå ”gildet”, så blev jeg inviteret på pandekager med is og varm kakao på Subway i Kennedy Arkaden. Og det lyder jo umiddelbart meget afslappende, MEN, sørme om vi ikke var landet midt i en Jydefest.

Hvad er bedre grund til en indkøbscenterfest end åbning af en merchandise-forretning for fodboldfans, hvis behov for øloplukkere og teatersminke påtrykt den lokale ligaklubs logo åbenbart er en hel del større, end min fantasi hidtil har kunnet forestille sig.

Ingen Jydefest uden playback, og meget grimt kan man sige om konceptet, men til trods for et temmelig tamt publikum leverede MEK PEK en humørfyldt og sprudlende præstation med en rytme, der lå langt fra stress og tæt på gode vibrationer :)

Google