Pelsklædt Vegetar

Forholdsvis positiv blog med betragtninger over livets små paradokser, løse strøtanker og egne interesser. Feel free to comment :-)

Navn:
Sted: Aalborg, Jutland, Denmark

tirsdag, januar 04, 2005

Seks :-)


Med k og s er måske knap så sjovt, men det er godt nok til at bestå sin eksamen. Det var bare med at tænke på gud, konge og fædreland og nu er det heldigvis overstået :-)

Næste opgave, til aflevering senere i denne måned, står på Søren Kierkegaard. Ham er der heller ikke meget x i, men han er til gengæld både klog, sjov og mentalt udfordrende – og det er jo trods alt det vigtigste… Har jeg hørt ;-)

Nå, spøg til side.

En vel overstået eksamen, pizza og sukker-cola giver overskud, en smule maverumlen :) og (dræber)trang til fysisk udfoldelse, hvilket resulterede i, at i dag blev dagen, hvor både juletræet med sin pynt og nytårsopvasken måtte lade livet.

Det måtte i øvrigt også de par hundredekronesedler, jeg kom til at bruge på en lille, klædelig og – syntes jeg selv – trods alt velfortjent gave til mig selv. Og nej, jeg siger ikke, hvad det er. Og nej, der kommer heller ikke noget billede på :-))

Google