Pelsklædt Vegetar

Forholdsvis positiv blog med betragtninger over livets små paradokser, løse strøtanker og egne interesser. Feel free to comment :-)

Navn:
Sted: Aalborg, Jutland, Denmark

tirsdag, december 28, 2004

Flick Flack


Efter at jeg har konsumeret min julegave i én mundfuld over tre dage, kan jeg konstatere at julen for mit vedkommende er forbi, efterladende i fantasien en smag af evigheden bundet i blod.
.
I hulrummet mellem den forsvindende sensuelt æstetiske vampyr Lestat og den ventende æstetisk religiøse filosof Kierkegaard, har jeg – for nu ikke at tænke for meget på projekteksamen – forsøgt at fordrive tiden med noget nogenlunde fornuftigt.

Jeg har fulgt de links, der dukker op når man vil indsætte et billede på sin blog. Og hold da op, hvor timerne stryger af sted, når man sådan eksperimenterer med både det ene og det andet program. Første forsøgte jeg mig med Hello, men der var ikke rigtigt nogen der hørte efter. Haha. Faktisk virkede det okay, men jeg var nu ikke helt tilfreds. Så slog jeg flickr flack til jeg blev helt rundtosset. Hihi. Det virkede også okay, men også lidt sært.

Jeg har stadig ikke rigtigt bestemt, hvilket program jeg synes er mest brugervenligt, så jeg tror jeg forsætter med at eksperimentere lidt endnu, alt imens nettet i stadig større grad tynges af mine let rystede mobilbilleder :-)

Google