Pelsklædt Vegetar

Forholdsvis positiv blog med betragtninger over livets små paradokser, løse strøtanker og egne interesser. Feel free to comment :-)

Navn:
Sted: Aalborg, Jutland, Denmark

søndag, november 07, 2004

Tjek på Tiden


Som jeg vist har nævnt tidligere, er jeg som et forsøg startet i et coachforløb med en sød dame, der hedder Karin – dels for at få indblik i uddannelsens teknikker, dels for at få prioriteret og struktureret alle mine sideløbende projekter, og som forventet har det allerede vist sig frugtbart.

Som næsten altid, når det har med NLP at gøre, viste opgaven sig rimelig simpel, da jeg først kom i gang, selvom jeg må indrømme, at jeg til at starte med havde en smule modstand på at skulle sætte min tid i system. Jeg mener, jeg går med vilje ikke med ur...

Men jeg fandt en kreativ og meget enkel løsning, som jeg selvfølgelig gerne deler, om den kunne være nyttig for dig også :)

Så nu er det slut med stress og manglende overblik. Til gengæld har det vist sig, at der er masser af tid til det hele.

Google