Pelsklædt Vegetar

Forholdsvis positiv blog med betragtninger over livets små paradokser, løse strøtanker og egne interesser. Feel free to comment :-)

Navn:
Sted: Aalborg, Jutland, Denmark

tirsdag, oktober 12, 2004

Kylle Rylle i Kosovo


Okay, der er nogen ting, jeg er bedre til end andre ting.

Jeg er f.eks. rimelig god til at tale, men der er nogle emner, jeg er bedre til at tale om end andre emner.

Så jeg har indimellem fået skyld for at være temperamentsfuld, stædig, kynisk og sippet, bare fordi undskyldninger, følelser og sex står øverst på listen over emner, der af uvisse årsager er mig stort set umuligt at give ordentligt verbalt udtryk for.

Hvad angår undskyldninger, så syntes jeg egentligt også, at det er yderst sjældent, at jeg har grund til at undskylde ret meget. Nå!

Hvad angår følelser, så er det ligesom at fange regndråber med tungen: de slukker sjældent tørsten, men man bliver våd over det hele – og alligevel er det sjovt :-)

Hvad angår sex, nåh ja, så er det da muligt, at jeg er lettere verbalt hæmmet, men derfor kan jeg da godt være oralt interesseret ;-)

Jeg skal bare hjælpes lidt…

For jeg ved godt, hvad det er, jeg gerne vil have, øhh sige, men jeg bliver af en eller anden grund nervøs, og når jeg bliver nervøs, så bliver jeg hidsig, og når jeg bliver hidsig, så bliver jeg irrationel, og når jeg bliver irrationel, så bliver jeg følelsesladet, og når jeg bliver følelsesladet, så bliver jeg usikker, og når jeg bliver usikker, ja, så kan jeg da slet ikke fange de skide regndråber og jeg bliver helt lammet og tør i halsen #¤&#%# ØV

Så hvis jeg tørstende og temmelig regnvåd har rystet pelsen i din stue (læs: hvis jeg under stærk påvirkning af PMS er kommet med ukontrollerede følelsesudbrud uden helt at tænke først), så vil jeg – selvom dette ikke er i den virkelige virkelighed – gerne komme med en undskyldning; ikke så meget for at tørste og være regnvåd, mere for at have rystet pelsen :-)

Hmm, jah, og nu har jeg da vist også sat mig selv i en position, hvor en anden en selv må bøje lidt i knæene, hvis højden ikke helt passer…


Google