Pelsklædt Vegetar

Forholdsvis positiv blog med betragtninger over livets små paradokser, løse strøtanker og egne interesser. Feel free to comment :-)

Navn:
Sted: Aalborg, Jutland, Denmark

lørdag, oktober 16, 2004

Kranio-Sakral Himlen


Bare ligge der lige så stille uden at behøve at sige noget. Bare slappe af, lade tankerne flyde og nyde denne utroligt blide behandling, og bare mærke efter hvordan der alligevel sker utroligt mange ting i ens krop. Helt uden at man behøver at sige noget som helst, hvilket jeg faktisk synes er det mest befriende ved Kranio-Sakral terapien :) som en rar afveksling til det NLP jeg normalt arbejder med, og hvor man er på i forhold til sin bevidsthed og underbevidsthed på en helt anden måde, for selv når man bliver guidet, så er man meget koncentreret.

Dels fordi det er spændende, dels fordi jeg skal bruge timerne for at bestå uddannelsen, så har jeg netop indledt et coach-forløb med en rar dame, der hedder Karin, der er færdiguddannet coach. Så får jeg også lidt indblik i arbejdsmetoderne, inden jeg selv næste år skal igang med coach-delen af min egen NLP-uddanelse.

Jeg har efterhånden gang i så mange spændende projekter, at jeg virkelig har brug for at være afklaret og strukturet for at nå mine mål, og der kan jeg bestemt godt gøre brug af Karins ekspertice.

Så jeg er en smule "afkræftet" her til aften. Igår Kranio-Sakral med efterfølgende udrensning og meget livlige drømme, og idag NLP-øve med først 2½ times afklaring af egne værdier sammen med Karin og derefter 2½ time som terapeut. Dyb koncentration og nok at tænke over...

Men jeg glæder mig allerede til næste uges Kranio-Sakral session - en hel time tilbragt i svævende stilhed.

Google